GODMORGON TORSDAG - SJUK OCH ETT SMARRIGT TIPS

Och där kom den där förkylningen över mig också! Näsan är täppt och halsen gör ont, usch. Det man däremot inte får glömma när man ligger och är sjuk är att ta till vara på tiden, gör allt det där som du aldrig hinner i vardagen. Läs en bok och drick te, läs massor av pepande bloggar, sov till klockan ett, vira en halsduk runt halsen och gå ut och går en enkel promenad för att andas in frisk luft i lungorna, gå till affären (eller skicka iväg någon ;) för att köpa hem något gott. 
 
Jag ligger just nu i sängen med en kopp kaffe och njuter av att ha en spinnande kattunge bredvid mig. ♥ När jag har samlat ork tänkte jag kila ner till affären och införskaffa mig fler smoothies som på bilderna nedan. Det är märket Innocent som gör dessa fantastiska smoothies, 100% frukt, inget socker och 10% av priset går till välgörenhet.  Otrolig god. Kanske lite dyrt om man endast skall köpa sådana här, men jag tycker att när man är på språng eller inte orkar ställa sig och göra en smoothie så förtjänar man en sån här! 
 
 
 
Den här gröna smoothien smakar som glassen Twister, sååå god. Skulle kunna leva på dessa. 

Kommentera här: