GODMORGON TISDAG VI SKA GÖRA DENNA DAG TILL EN GRYM DAG!

Tisdag morgon och jag har fått sova en riktigt djup sömn inatt. Hostan håller i sig, men det ger mig bara möjligheten att hälla i mig mer te och se på mer film. ;-) Nej då, idag känner jag mig faktiskt pigg trots förkylnigen, så jag har precis bytt om och skall nu ge mig ut på en härlig morgonpromenad. Termometern visar endast 5+ och jag njuter av att det börjar gå mot kallare tider nu. Jag gillar när det är lite småkyligt ute men att solen ändå är framme - regn och mörker skippar jag gärna dock. 
 
Ni vet väl att positiva tankar ger positiv energi, så när  ni vaknar upp på morgonen och känner att allting är skit, ta dig en titt runt omkring - titta på allt fantastiskt du har i ditt liv och tänk om. 
Tänk om - tänk rätt. :-) 
 

 

Kommentera här: