MORGONLYX

Godmorgon fina ni! ❤️
Idag har jag varit komvux för att fixa iordning mina betyg. Jag har dragit på det alldeles för länge så jag kände att det var dags att ta tag i det nu, speciellt med tanke på att jag har en sån skön känsla i kroppen nu som säger åt mig att göra allt som jag vill. :-) 

Så nu har jag slagit mig ned på ett café och njuter av en härlig mangosmoothie, hann inte äta något innan jag stack hemifrån så denna är perfekt just nu. Annars väntar jag på att min vän ska sluta så att vi ska åka tillsammans hem. :-) 

Vad åt ni till frukost idag? 







Kommentarer:

1 Dessi:

skriven

Den där frukosten ser underbar ut! Tyvärr får jag inte äta någo. Frukost just nu då jag kör periodisk fasta. Så då är man såklart extra sugen :)

2 Siri |Diabitfit|:

skriven

Ser supergott ut! Jag åt granola med kokosdryck, frukttopping o ett par riskakor :)

3 Elin:

skriven

Ser ut som en mysig morgon! Ha en underbar måndag. :)

Kommentera här: