HUR ÄR DET MED SNABBMATEN?

 
 
Jag är en sucker för snabbmat, skulle kunna leva på pizza och annat som går snabbt att laga.  Och skall jag vara ärlig så har det blivit så ett tag nu, fram tills jag märkte att jag var så slö och mådde konstant illa. Då hade jag inte ätit en grönsak så långt ögat kunde nå, vilket jag alltid är oerhört noggrann med i vanliga fall. 
Samtidigt tycker jag att det är trist att förbjuda sig själv, ät en pizza om du vill! Så länge du käkar bra resten av dagen och rör på dig så spelar det ingen roll (min mening).
 
Idag är en sån dag då jag kilade in på Maxi och köpte färdiga dumplings, har läst så mycket om dem så jag var tvungen att testa. De är dessutom veganska! Till det tänker jag mig grönsaker i ugn samt couscous. Så jag tror att jag går plus minus noll på denna måltid ;-) 
 
Hur tänker ni kring snabbmat/halvfabrikat?
 
Det har dykt upp många frågor ang. Blodgivning som veg som jag tänkte ta upp senare! 
 
Mobilbild.
 
 

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

skriven

Å jag älskar snabbmat, men tycker även det är väldigt kul att laga. :)

Svar: Håller helt med dig! :-)
Fanny Karlsson

2 rememberthiis.blogg.se:

skriven

oh dom såg goda ut :d

Svar: De var faktiskt helt okej, inte suuuper goda men helt klart godkända ;-)
Fanny Karlsson

3 Josefin:

skriven

Ser faktiskt rätt gott ut...

Svar: Jaa dem var helt okej :-)
Fanny Karlsson

4 storasyster:

skriven

Vad är det för något?!

Svar: Det är små degknyten med grönsaker i! :) ganska goda faktiskt.
Fanny Karlsson

Kommentera här: