HJÄRNA OCH KROPP MÅSTE ORKA HELA DAGEN

 
 
 
 
Och så var det Lördag igen, den bästa dagen på hela veckan enligt mig. Dagen har än så länge spenderats i sängen med en ny bok, kaffe och sedan en promenad på cirka 3km. Höstlöv flyger överallt och kylan biter en försiktigt i kinderna, så mysigt! Jag har bestämt mig för att ta det lugnt idag, jag har mycket att göra men det tjänar ingenting att stressa fram det. Resultatet blir oftast värre då. Allting ska göras långsamt för att både hjärna och kropp ska orka hänga med hela dagen. 
 
Jag har funderat på att kanske göra en videoblogg inom en snar framtid. Kanske en video där jag pratar eller en där jag visar hur jag gör en viss övning. Vad tror ni om det? :-) 
 

Nu ska jag ge mig ut för att fixa i trädgården, träning och matlagning skall också hinnas med. Härligt! 
 
 
 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

sann bild

2 pernilla:

skriven

sann bild ja :)

Kommentera här: