New vegan schampoo and conditioner!

Och där kom min första käftsmäll. Halsen river som tusan och jag känner mig allmänt häning och tung i kroppen. Jag läste någonstans att man kan bli sjuk under ens första dagar när man lägger om sin kost. Sanning eller bullshit?  
 
Nåja! det jag ville egentligen visa var att jag har köpt Vegan schampo och balsam! Galet att jag inte har tänkt på det förut, det finns så mycket små saker i vardagen som man enkelt kan byta ut till veganska produkter. Visst, det kostar en slant extra men vad gör det när djur, planet och människor har bättre levnadsvillkor om man köper dessa produkter istället? 
Så detta är ett tips, tips, tips till alla er som vill ha det lilla extra =)
 
 

Kommentarer:

1 joy:

skriven

Hej! Intresserad av att bli uppdaterad med det senaste modet varje dag? Eller att få ta del av insirerande outfits? Eller att bara få massor av toppen bra tips om allt?

Då är blogozine.se/joys en blogg för dig!!

Det skulle betyda GULD om du klickade in och maybe skrev en kommentar? I PROMISE att du inte kommer ångra dig, KRAM JOY

Måste även säga att du har en riktigt fin blogg, keep it up^

2 Jag:

skriven

oj den shampon är bra, har den hemma :-)

Svar: Vad bra!! Ska pröva den ikväll :-)
Fanny Karlsson

Kommentera här: