Jag känner mig levande i värmen!

Ahh det är såå varmt och skönt ute idag! Älskar denna värmen, även ifall jag då och då smyger upp på rummet och lägger mig raklång på sängen med fläkten på full speed. ;-) 
Hade en super trevlig kund hos mig igår som sa "jag känner mig så levande när det är såhär varmt" och visst gör man det. Jag uppskattar värmen mer och mer och inser att den snart kommer att övergå till ett höstväder, men, det är framtid som vi icke kan förändra - därför njuter jag för fullt!
 
Tänkte visa vad min middag bestod utav idag, jag kände ett enormt sug efter potatis, wok, sojabönor och falafel så jag slog ihop dem alla tre och det var såå gott!  Nu är jag mätt och belåten, så skall strax ute i värmen igen. 
 
Uppskattar ni också värmen? :-)
 
 

Kommentarer:

1 SOPHIE HELENA:

skriven

Tack så mycket :)

2 Dennis Widmark:

skriven

Svar: Jag ser ingen anledning till att dricka. Det skadar bara kroppen, så varför skulle jag vilja dricka det? Dessutom är jag för cool för att dricka ;)

3 Ida L:

skriven

Älskar solen och värmen! känner mig piggare och mycket gladare. Har svårt för hösten och vintern.

Svar: Visst är det alldeles underbart med sol och värme!
Fanny Karlsson

Kommentera här: