Kommentarer:

1 Tiffany:

skriven

Åhh Fannie!
Vet inte om du minns mig men känner att jag vill skriva till dig iaf. Även fast jag inte känner dig så har jag tänkt på dig & din blogg i sommar många, många gånger! Min sommar blev inte alls som planerat så jag prioriterade inte min blogg alls vilket är synd å vill be om ursäkt för att jag aldrig svarade dig & dina frågor på kommentarerna. Är uppriktigt ledsen över det för att du gav tid till så god peppning mm, förlåt! Saker kom emellan å tiden gick :( ♡
Nu när jag gick in på din blogg fylldes jag av glädje, hopp & energi igen.. heelt otroligt! Gillar verkligen dina inlägg starkt, du verkar vara en sådan härlig tjej som tar tag i saker utan att bara prata om det. Imponerande gjort! :)
Önskar dig en riktigt härlig helg,
Stor kram från en läsare från starten,
Tiffany <3

Svar: Åh! Vad glad jag blev av din kommentar, det betyder så mycket! <3Som du märker har min blogg också hamnat lite på sne, jag finner inte riktigt inspirationen och matlusten är puts väck! Blir tokig.

Jag är så tacksam att du fortfarande kikar in och lämnar en kommentar, det gör mig verkligen så glad! :-) Har du lust att kanske börja maila? Tror vi kunde skriva om allt mellan himmel och jord, vore otroligt kul. Om du vill?

Stor kram till dig! <3
Fanny Karlsson

2 Tiffany:

skriven

Åhh vad roligt att höra <33
Mailar mer än gärna med dig, min mail är [email protected]

Jag är också en perioder när det gäller mat, lätt att "glömma bort" måltider å lägger inte alltid tid på rolig matlagning även fast jag tycker det är kul egentligen. Nu är jag inne i en period att jag äter efter klockan, bara för att orka med vardagen. När vi finner något gott och inte alltför tidskrävande recept (som kanske är skönt då matlusten inte är hög) som vi tror passar den andre av oss kan man ju tipsa varandra! :)
Jag tror med vi skulle kunna klicka & skiva om allt mellan himmel & jord, ska bli roligt att maila med dig! :)

Stor kram tillbaka till dig! <3

Svar: Åh vad kul att du vill maila, jag skickar ett mail under dagen fina du! <3
Fanny Karlsson

Kommentera här: