CELSIUS?

Man läser överallt om Celsius, alla som dricker den för att piggna till eller efter träning. Men är den bra? God? Jag som är en riktig sucker för energidryck har länge spanat på dessa burkar, men att betala 20 kronor för 1 burk känns faktiskt inte särskilt lockande. Jag köpte en bruk en gång med smaken Citron/Lime, men ärligt talat så mådde jag bara illa av den. Men jag skulle gärna vilja ge den en chans till!
 
Så därför vore det roligt att läsa om era tankar kring Celsius. Bra eller dålig? Favoritsmak? Funkar den? Berätta gärna vad ni tycker och tänker kring dessa så skall jag nog köpa mig en burk för en liten recension.
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Amanda♥:

skriven

Jag har aldrig testat, och har svårt fört att 'tro' på sådana olika drycker. Men vem vet, de kanske är jättebra! Hur som helst tycker jag den med smak av Vilda bär låter goast, haha. :)

Svar: Jaa jag har väldigt svårt att tro att de fyller någon funktion mer än att de är goda :-) vildabär verkar supergod!
Fanny Karlsson

2 fashion:

skriven

Jag älskar alla smaker :D

Svar: Det låter lovande:D
Fanny Karlsson

3 Ylva :

skriven

Jag känner mig lite tveksam till fenomenet energidrycker över lag. Har hört att man kan känna sig yr och få hjärtklappning av denna, men också att den är jättebra. Kanske är det beroende på hur pass känslig man är mot koffein? Jag är känslig mot det och blir illamående av bara en kopp kaffe för mycket, så jag vågar inte testa ;)

Svar: Jag som alltid har druckit mycket energidryck har fått hjärtklappning och känt mig väldigt yr när det blivit mycket energidryck men ingen mat. Jag har nu trappat ner och målet är att helt sluta med det. :-) Och ja, du verkar vara väldigt känslig mot koffein så du är klok som avstår från allt som skall ge "en extra kick"! ;-)
Fanny Karlsson

4 Venice:

skriven

De fungerar bra för mig. Jag brukar dricka apelsinen. Grjen med denna är ju att den innehåller så hög mängd koffein! Så man ska inte blanda en dag med såna här och mycket kaffe och andra koffeinhaltiga drycker. Man får tänka sig för.

5 Knaperbloggen:

skriven

Det är himla gott! Älskar alla smaker! :)

6 Knaperbloggen:

skriven

Det är himla gott! Älskar alla smaker! :)

Kommentera här: