ORGANIC RAWBARS

Fann dessa barsen när jag promenerade runt bland hyllorna inne på City Gross. Älskar när dem kommer med massor av nya härliga bars som man kan köpa när man är på språng. Brukar köpa ett par stycken att ha hemma för att sedan slänga ner i väskan när man drar iväg, som ett gott mellanmål. Man blir ju inte mätt, därför brukar jag komplettera med någon frukt eller en smoothie. Det är däremot väldigt gott att äta en sådan här om man börjar bli lite trött och hängig, perfekt att mumsa i sig en sådan för att höja humöret. :-) 
 
Vad brukar ni äta när ni är på språng och behöver äta något snabbt och enkelt? 
 

Älskar att dessa är ekologiska! 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lotte:

skriven

Jag är alldeles för kass på att planera o ta med mig så är det kris blir det en påse godis, men de här såg ju smarriga ut! Annars har jag en påse mandel i väskan ;-)
Men de här ska jag köpa hem så det finns utifallatt.

Kommentera här: