MOTIONERAFETTO ÄR TILLBAKA

Hej alla fina. ♥

Jag vill ännu en gång tacka för att ni fortfarande kikar in här fast bloggen har ekat tom. Energin rann ur mig och lika så inspirationen. Men nu, när hösten börjar smyga sig på och allting där ute förändras så börjar allt komma tillbaka. Det känns fantastiskt roligt!
 
Hösten har alltid varit som nyårsafton för mig, nya löften ges allting känns inspirerande. Kanske är det för att skolan alltid har dragit igång efter ett långt sommarlov och man känner att "denna gång ska jag förändra allt!" Ikväll tänkte jag författa ner höstens mål, ska bli riktigt kul och självklart skall jag dela med mig av dem med er.  :-) 
 
 
 

Kommentarer:

1 Tiffany:

skriven

Vad roligt att läsa att inspirationen börjar komma tillbaka, hejja hejja! :D Känner igen mig så väl i det du skriver. Ska bli roligt att läsa om dina mål till hösten! 😃 Ska nog själv ägna mig tid i helgen till att fundera ut mina mål, jag blir mer driven och mår bättre psykiskt om man har mål med delmål att sträva efter än att bara låta vardagen rulla på.

Kraam♡

Svar: Tack snälla fina du för att du alltid är med mig! <3 Visst behöver man mål för att komma någon vart, även om målen kan förändras med tiden så har man alltid något att se fram emot. :-)

Stor kram <3
Fanny Karlsson

Kommentera här: