HÖSTVÄDER OCH INTERVJU

Sommaren har slagit över till höst och det verkar som om regnet har bestämt sig för att vräka ner varje dag. Trist för mig som äskar att röra på mig i naturen. Men samtidigt ger det mig mer tid till att läsa, umgås med människor och att laga mat. Härligt! 
 
Jag tänkte skriva att jag var med i Commersen igår. De ringde mig förra veckan för en intervju ang. hur det är att vara vegetarian och då fick jag ett uppslag i tidningen. Grymt kul! Jag tycker att det är så otroligt intressant hur den vegetariska/veganska livsstilen växer och växer. Hoppas att det håller i sig!  För mig är det viktigt att må bra i kropp och själ, och precis som det står i intervjun, jag har ett rent samvete när jag inte äter djur. :-) 
 
Ämnet kan disskuteras i all evighet, det vore roligt att höra era åsikter om ämnet. 
 
Här har ni tidningen i e-format, bläddra fram och läs intervjun med mig! 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Happy:

skriven

Hurra! Snart vegan då med andra ord? :)

Svar: Jag äter endast veganskt hemma, men är ännu inte det när det gäller att käka ute eller att äta hos andra. Målet är ju att bli heeel vegan, måste bara visa omgivningen lite mer att det inte är så svårt med vegansk mat som många tror. :D
Fanny Karlsson

2 Happy:

skriven

Ahaa :) Hemmavegan med andra ord. Jag var det ett tag innan jag blev helvegan. Det var ett mycket mindre steg än vad jag trodde. Funderade varför jag inte hade gjort det tidigare...

3 Emma Ekstén:

skriven

Åh vad kul!

Svar: Jaa. :D
Fanny Karlsson

4 Ejie:

skriven

Jag skulle gärna vilja bli helt vegan, men tycker det är svårt när man går ut och är hemma hos andra. Äter mest veganskt hemma! Tycker dock det är svårt att hitta goda veganostar..... har du något tips?

Svar: Precis så är jag också! Roligt att vi är lika i den frågan, jag äter i princip endast veganskt hemma men tycker precis som du att det blir svårt så fort man lämnar sitt hem. Jag har inga vidare tips om veganostar, har inte använt så många eftersom utbudet här är riktigt dåligt. :/
Fanny Karlsson

5 Emma svensson:

skriven

Svar: Åh tack, vad underbar du är! & Vad roligt, menar du verkligen det? :) Lycka till!

Kommentera här: