RECENSION - Dr. Hauschaka Lemongrass

För ett par dagar sedan skrev jag om att jag hade fått en leverans från Ebody med ett par fräscha produkter i. En av produkterna var denna, Dr. Hauschaka Lemongrass body moisturizer som jag nu har använt ett par gånger och som jag tänkte skriva lite kortfattat om. Såhär står det på Ebodys hemsida om den; 
En fräsch kroppslotion som med en ren, frisk doft av citon och citrongräs väcker sinnena och ger ny vitalitet!

Kroppslotionen absorberas snabbt och är ett idealiskt komplement till en hälsosam livsstil. Den innehåller citrongräs och eterisk citronolja som stramar upp kombinerat med extrakt av
strukturerande åkerfräken och stärkande salvia. Kvittenextrakt bevarar hudens fuktighet och jojoba- och olivolja vårdar

•  Applicera på huden efter dusch och bad 


Så, vad tyckte jag om den? 

Jag tycker att den är otroligt fräsch. Den doftar väldigt starkt av lemongrass vilket gör att den luktar naturligt. Den absorberas snabbt in och huden blir väldigt len och fin. Jag använder den varje gång efter jag har duschat eftersom min hud har en tendens att bli väldigt torr. 

Att flaskan är guld/röd i glas gör att den ser och känns väldigt lyxig i badrumsskåpet dessutom. :-) 

Rekomenderas starkt! 


Klicka HÄR om du vill köpa en likadan eller bara är nyfiken på att se mer. :-)

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer:

1 Elbe:

skriven

Mmm.. älskar citrongräs juh. Ska överväga.

Svar:
Fanny Karlsson

Kommentera här: