URTEKRAM - VEGANSKA OCH MILJÖMÄRKTA

 
 
 
Jag har tidigare tipsat om Urtekrams produkter, då främst schampo och balsam. Jag tycker att det är super viktigt att använda miljömärkta, icke djurtestade och veganska produkter i den utsträckning man kan. Och speciellt schampo, balsam och tvål då vi använder det dagligen och det spolas rakt ut i avloppen efterråt. Därför tipsar jag något så enormt om dessa produkter, finns att köpa i de flesta mataffärer, jag har köpt mina på både Coop och på Maxi. Kostar ca, 39:- flaskan. 
 
Förut har jag alltid använt den som är till för Normalt hår, men nu ville jag testa den som gav håret fukt istället då mitt hår är super torrt nu på sommaren. Och den doftar väldigt gott och ger verkligen en skön känsla på håret, rent och mjukt. :-) 

Kommentarer:

1 Dennis Widmark:

skriven

Svar: Kul att jag kan underhålla dig med min hudtyp. Det är inte alla som lyckas bli mörkvita ;)

Svar: HAHA, nej verkligen inte! ;-)
Fanny Karlsson

Kommentera här: