DET ÄR OKEJ ATT INTE VARA PÅ TOPP.

Godmorgon denna Lördag. ♥
 

Jag skäms för uppdateringen på bloggen, att ni är så många som kikar in här varje dag men att det fortfarande står still. Allra mest skäms jag över att detta är min dröm, det är detta jag vill satsa på, men ändå är det de jag prioriterar sist. Otroligt dumt. 
 
Men jag känner att det börjar kicka igång igen, jag har haft tid att sakna och samla inspo. Jag vet vad jag vill och jag vet vad jag inte vill. Och denna blogg är till för att peppa, inspirera och motivera andra och det är inte särskilt lätt när man själv inte ligger på topp. Men vi alla har rätt att dippa ibland, vi har rätt att må dåligt, att bara ligga i sängen en hel dag. Det är helt okej - vi behöver det! 
 
Och jag känner att jag är påväg upp igen, jag känner mig starkare och jag tror på mig själv igen. Och jag hoppas att du också gör det! ♥
 
 

Kommentarer:

1 Dennis Widmark:

skriven

Hejsan svejsan!

Jag åker till Mallorca på lördag och är borta i tio dagar. Jag tycker det synd att det inte skrivs något på min blogg under den tiden, så jag undrar ifall du skulle vilja gästblogga något inlägg eller två på min blogg? Du kan mejla till mig på [email protected] ifall du är intresserad =)

Kommentera här: