SIMMA I HÖST

Nu i höst tänker jag fokusera på att bygga upp styrkan i kroppen igen efter en 9 månader lång graviditet. Kroppen är otroligt svag och jag orkar inte lyfta eller springa tack vare att mina knän gör alldeles för ont. Såfort jag har varit på återbesök hos barnmorskan och fått klartecken på att jag får börja träna/simma så skall jag dra igång mer än bara promenader. 
 
Jag tänker börja med att simma ca. 2 ggr/vecka för att komma igång och för att börja simma krävs ju givetvis badkläder. Jag har inga badkläder som det är nu.. Är inte riktigt typen som slänger mig i vattnet och badar omkring, jag står mer vid sidan om och tittar på ;-) Men nu är det dags för mig, och jag har spanat in enkla baddräkter att simma i. Vart jag än klickade runt fann jag bara massa baddräkter som var öppna fram till, hade fransar, spets eller andra detaljer och det är inte jag så sugen på. Hittade dock fyra stycken som var enkla och som fyller funktionen som jag är ute efter. ;-) 
 
 

Kommentera här: