MOTIONERAFETTO - BABYBOOM

Motionerafetto har legat nere under en lång period nu, kan ni gissa varför?Jag blev nämligen med barn! Det var inte planerat och det rubbade hela min värld, även bloggandet. Nu har den lilla människa som växte och bodde i min kropp kommit ut och förgyller mitt liv och mina dagar, dock mår inte kroppen lika bra som den en gång gjorde. Inte så konstigt, jag har burit runt på ett barn i 9 månader och kroppen växer och formas därefter. 
 
Min kropp är väldigt svag just nu, jag kommer behöva lägga många timmar på träning för att återgå i samma styrka igen som jag hade innan graviditeten. Men visst fasen skall jag klara det! Jag ser framemot att kicka igång bloggen igen och uppnå resultat tillsammans med er! :-) 
 
Det är idag exakt 2 veckor sedan jag födde, därför är inte kroppen riktigt redo för träning ännu. Däremot börjar jag med raska promenader redan nu och laddar upp kostscheman som jag tänker följa senare. Så kul och jag är så taggad! 

Kommentera här: