HÖSTPLANERING

Jag skrev ju häromdagen att jag skulle sätta mig ner och göra upp en plan inför hur min höst kommer att se ut. Det är svårt att endast välja några mål som man vill uppnå, för att inte tappa fokus tror jag att de gället att ha några enstaka mål och sedan leva efter dem. Så jag tänker publicera mina mål allt eftersom och det vore otroligt roligt om ni ville haka på och berätta om era mål inför hösten! :-) 
 
Jag räknar med att gå/springa åtminstone 10 kilometer om dagen. Jag älskar att promenera eller jogga så det är otroligt dumt att jag inte prioriterar det mer i min vardag, därför är det mitt första fokus i höst. Motionera mera! 
 
Vänligen respektera att detta är mina mål som är satta efter mig och mina möjligheter. 
 
 

Kommentarer:

1 Pauline:

skriven

vad bra att göra upp en plan!

Svar: Det är super bra! :-)
Fanny Karlsson

Kommentera här: