Träningsdrömmar - Vad vill du?

Idag är jag riktigt träningssugen. Jag köpte ett hopprep häromdagen som jag minns är hur jobbigt som helst mellan stationer man tränar i. Tänkte ge mig på det ikväll! Jag fyller år på Torsdag, så då sa jag att jag önskade mig lite vikter (såna man kan lägga på vikter själv) så förhoppningsvis får jag också det. Om inte, så köper jag det själv. 
 
Denna helg har varit lugnare än lugnast. Men det gör ingenting, träningsvärken från videon jag publicerade höll i sig i 3 dagar och gjorde att jag kanppt kunde sätta mig ner! Då satt den framför allt i innanlår, baksidalår och rumpa. Härligt! Mitt mål med träning är att jag skall få en starkare kropp och bättre kondition. 
 
Funderar på att anmäla mig till att springa någon form av lopp. Om jag anmäler mig så måste jag ju faktiskt träna inför det, eller hur? Vilket innebär bättre kondition. Man måste alltid ha ett tydligt mål om vart man vill, annars kan man lika gärna lägga ned. Vad vill jag få fram av min träning? Vad vill jag få fram utav att jag ändrar min kost?  Tänk på det!
 
 

Kommentarer:

1 ISABELLA :

skriven

Sv: Haha ja verkligen! vad ska du göra idag då? kram <3

Svar: Idag ska jag absolut göra ingenting, lite träning senare, det är det enda planerade! Själv? :D Kram
Fanny Karlsson

2 V I L M A L A ♔:

skriven

Så bra omg :D kram

Svar: Aww, taack! Kram. :D
Fanny Karlsson

Kommentera här: