NATURENS KRAFT

Inatt vaknade jag 03:53 av en rejäl åskknall och sedan massor av blixtrar.  Jag är inget fan av åska, jag tycker att det är obehagligt och jag har alltid varit väldigt rädd för den. Men inatt, jag vet inte om det var tröttheten som talade, eller om jag faktiskt kunde vara avslappnad och somna om tillsammans med åskansmuller.  För första gången under mitt 20-åriga liv kunde jag uppskatta naturenskraft och tycka om åskan, jag fann de avslappnande med den och just nu sitter jag med balkongdörren öppen för att höra på åskan. 
 
Så just nu sitter jag i min säng, med dörren öppen och fläkten igång tillsammans med en kopp te. Så underbart mysigt och jag laddar all energi så att jag kan hitta på något riktigt roligt idag. :-) 
 
Till frukost blir det apelsin och gulkiwi tillsammans med en mix av, banan, anannas, spenat och hampafrön. 
 
 

Kommentera här: