NÄR KÄNSLORNA TAR ÖVER OCH ALLTING GÅR FEL - GÖR NÅGOT ÅT DET!

Igår hade jag en riktigt dålig start på morgonen, allting gick snett och jag ville mest ge upp och åka hem för att slänga mig i sängen, dra täcket över huvudet och ligga där tills morgon dagen kom. Istället bestämde jag mig för att ge det max 1 timme. Jag fick sura, hata och känna ilska i en timme, sedan skulle det vara över. 
 
Jag gav det inte ens en timme innan det var över, jag publicerade en bild på instagram, tänkte på det som stod där och sedan fortsatte jag som vanligt. Det är skrämmande vad tankens kraft kan göra för att må bättre. Jag kunde inte förändra det som hade gått fel - därför är det onödigt att ens lägga energi på det. Dagen slutade bra och jag åkte hem för att somna tidigt. 
 
Tänk på det som står på bilden nedan när ni har en dålig dag, och ge dig tid till att känna dig nere - för att sedan ta tar i det och bestäm dig för att må bra. ♥
 
 

Kommentera här: