NÄR DRÖMMEN INTE NÅDDE ÄNDA FRAM

Jag sökte en utbildning i våras, om att få utbilda mig till Hälsocoach på universitetet i Skövde. Jag kom dessvärre inte in och hamnade som reserv 323. Haha, reservplatsen är så ironsik. Vadå 323, stor chans att komma in då? De borde istället stryka en från listan helt och hållet vid det laget. 
 
Alla verkar tro att jag hänger läpp över det, för det var ju min dröm att få utbilda mig till det. Men vet ni? Det gör faktiskt ingenting. Det var förmodligen inte meningen att jag skulle sätta mig på skolbänken och sitta där i 3 år framöver.  Och känner jag att jag verkligen, verkligen vill så söker jag ju bara nästa år igen! Svårare än så är det inte. Istället ser jag hösten som en tom tavla, jag får tänka om och kreativiteten får flöda. Jag har faktiskt lite ideér om vart jag vill, och det känns himla bra! :-) 
 
Någon annan som sökt utbildning här? Vad isåfall? Kom ni in? 
 
Här sitter jag förtillfället och planerar, med mitt fina block och Krav-bananer! Färg, färg och åter färg piggar upp vilken som helst tillvaro. :-) 
 
¨
 

Kommentarer:

1 Venice:

skriven

Du har en väldigt inspirerande blogg :)

Svar: Tack snälla fina du! <3
Fanny Karlsson

2 Elin Bergman:

skriven

Söte också högskola dock annan inriktning fick reservplats 332.. komiskt.

Svar: Aahh.. Det borde inte ens finnas så många reservplatser?! Stor chans att komma in alltså. Haha..
Fanny Karlsson

Kommentera här: